Dag 07 – Dina vänner

jadu vad finns det om säger om mina vänner förutom att dom är det bästa som finns och finns verkligen där när man behöver dom!

Viccy har jag känt i 12 år och vi är fortfarande lika tighta, vi föralltid <3
Erika har jag känt i en massa år och vi är oxå lika tighta. Betyder sjukt mkt för mig.
Anki har jag känt i 2 år och även fast det inte är speciellt lång tid så har vi kommit varandra nära och hon betyder verkligen jätte mycket! Alla galna fester och allt skit som vi hittat på :)
Amanda har jag inte känt så länge men hon betyder verkligen, en vän som ställer upp :)
har ju fler vänner men dom som verkligen jag känt o litar sjukt mkt på <3


Kommentarer
Postat av: eriikaa

aaw vad gölligt !

2011-11-21 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0