mr.know it all

ja nu är man ju halft blond igen, lite orange bara HAH
har inte varit såhär ljushårig på 2 år .. känns ganska ovanligt. men blir fortf mössa imorgon. ser förjävligt ut.
annars har min dag varit jävligt nice, försov mig imorse och vaknade halv nio, och började nio. kom iofs bara 45 min försent. sen hade vi akta huvud sak i skolan så de var chill. tjejerna i klassen bjöd på lunch och det var sjukt gott!
sen efter skolan så åkte jag ner me alida på stan och kollade en snabbis på skor, sen gick hon te tåget och jag mötte upp anki och vi gick och köpte hårfärg sen åkte vi hem till henne och färgade håret och kollade på tv. kom hem för ett tag sen och har gjort läxa nu som är till imorgon. sen nu ska jag tvätta bort sminket och gå o lägga mig och kolla på tv.

btw. säger fyfan för backstabbers !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0